Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Destroy The Castle: 3D hra inspirovaná hrou Magic Carpet
Ondrčková, Simona ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Kofroň, Jan (oponent)
Název práce: Destroy The Castle: 3D hra inspirovaná hrou Magic Carpet Autor: Simona Ondrčková Katedra: Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Pavel Ježek, Ph.D., Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů Abstrakt: Cílem bakalářské práce je vytvořit počítačovou hru na bázi hry Magic Carpet. Hra má dva hlavní programátorsky zajímavé aspekty: umělou inteligenci a editor. Umělá inteligence je založená na přístupech, které umožňují více typů přemýšlení nepřátel. Editor umožňuje tvorbu vlastních úrovní zámku, kouzel a monster. Jako další cíl si bakalářská práce klade zjistit, zda se takovýto typ hry dá vytvořit v Unity a jaké to přináší problémy nebo naopak výhody. Postupně se zaměřujeme na jednotlivé problémy nebo rozhodnutí, které byly při programování potřeba udělat a jak jsme je vyřešili v rámci Unity. Klíčová slova: 3D hra, kouzla, Zničte zámek, editor, Unity

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.